<span>PODMÍNKY PŘEPRAVY</span> JAKO V NĚMECKU!

PODMÍNKY PŘEPRAVY JAKO V NĚMECKU!


Konkurujte službou. Získejte stejné podmínky přepravy jako Váš německý konkurent!

<span>PŘÍJEMCE PRACUJE</span> SE ZBOŽÍM JIŽ ZÍTRA!

PŘÍJEMCE PRACUJE SE ZBOŽÍM JIŽ ZÍTRA!


Příjemce může pracovat se zbožím již zítra! Zásilky doručujeme do Německa zítra, nejčastěji již dopoledne.

<span>CENY URČÍTE</span>JEDNODUŠE!

CENY URČÍTEJEDNODUŠE!


Ceny určíte jednoduše na základě přehledného ceníku. Bez příplatků!

Rozměrný balík = příplatek nebo omezení?

Pokud jste již někdy stáli před rozhodnutím, jak zasílat věci do zahraničí kurýrní službou, zcela určitě jste se dříve nebo později setkali s potřebou řešit způsob zabalení zboží, sílu kartonu, váhu balíku a i neprávem opomíjený – finální rozměr balíku.

 

Rozměr balíku je důležitý proto, že může mít vliv na konečnou cenu dopravy – anebo se může stát, že určitý rozměr odmítne dopravce převézt.

Lze se setkat s počítáním volumetrické váhy (nebo také objemové hmotnosti). Zjednodušeně je volumetrická váha přepočet, kolik místa, balík zabere.  Objemová hmotnosti se u kurýrních přeprav počítá ve většině případů z rozměrů balíku: šířka x délka x výška / 5000. Výsledek udává objemovou hmotnost, která se porovnává s reálnou hmotností balíku. Tu vyšší dopravci účtují.

Dalším způsobem je tzv. obvodová délka, která se vypočítá z rozměrů balíku: 2x výška + 2x šířka + délka v cm. Obvodová délka by pak u většiny přepravců neměla překročit 300 cm. Pokud ano, vystavujete se při nejlepší příplatkům, v tom horším případě nedoručení zásilky. Někteří z dopravců mají omezení na reálnou váhu balíku do 40 kg.

Proč to dopravci dělají? Jedná se o způsoby ochrany kapacit, ale i technologií využité na překladištích. Např. dlouhé profily typu 250 cm automatika vytřídí sama velmi těžko.

Cenová politika na rozměrnější zásilky můžem být pro odesílatele díky ceníku dopravce a příplatkům ještě daleko složitější a administrativně náročnější. Proto je u rozměrnějších zásilek lepší předem brát v úvahu i rozměry, abychom později nemuseli řešit vysoké náklady na zasílání.

U nás v Der Kurieru počítáme na dopravu do Německa volumetrickou váhu 5000, rozměrově jsme omezeni velikostí aut (dodávky), příplatek máme do Německa jeden a přehledný, na překladištích nám třídí lidé s pomocí technologií.