<span>Jednoduchost</span>žádná zbytečná administrativa

Jednoduchostžádná zbytečná administrativa


Jen stručný ceník bez složitých příplatků. Cenu za přepravu spočítáte snadno sami.

<span>Rychlost</span>zítra do 12:00 doručeno

Rychlostzítra do 12:00 doručeno


K zákazníkovi dorazí zboží stejně rychle, jako byste sídlili v Německu.

<span>Cena</span>jako za přepravu po Německu

Cenajako za přepravu po Německu


Žádné další příplatky za překročení neexistující hranice, ani další navyšování ceny za přepravu.

Logistika v ecommerce

Logistika, ecommerce, tlak na ceny, rychlé doručení, vysoká očekávání zákazníků. Tyto skutečnosti znám jak ze strany poskytovatele služeb, tak i ze strany zákazníka. Dostát v dnešní době nárokům na rychlost zákazníka (eshopu), ale i příjemce je celkem náročné. Z naší zkušenosti se zboží musí „točit“, být rychle naskladněno, rychle vyskladněno a nejpozději zítra ho musí mít zákazník v ruce. Samozřejmě, v co nejkrásnějším obalu. Proč ne? Souhlasím s tím, že služby by měly fungovat, pokud možno, co nejlépe.

Ale moje zkušenost s dopravci a jinými eshopy je trochu rozdílná, schválně nebudu jmenovat, ale jen namátkou z poslední doby:

6/7 – učiněna objednávka, placeno kartou

12/7 – potvrzené vyskladnění

… to je skoro týden a obchodník měl zboží skladem

12/7 – předáno dopravci

19/7 – urgence na dopravce, kde mám zásilku?

23/7 – odpověď, že nejsou kapacity a že moje zásilka byla již doručena nebo vyřešena jinak

… ne, zásilka nebyla doručena ani vyřešena jinak J

24/7 – další odpověď od dopravce – omlouváme se. Kapacity. Urguji přes Facebook, nikdy jsem to neudělal, ale světe div se – reagují skoro obratem. Zítra má být doručeno. Na co je pak zákaznické centrum?

25/7, na rozvozu zásilka na doručení není, asi nejsou kapacity

Od objednání je to dnes 19. den (25/7). Z toho skoro 14. dní má můj balík dopravce. Omluva, že nestíhá z důvodu kapacit, není v takovém časovém rozpětí omluva. To už vnímám jako podvod na zákazníka.

Další eshop

22/7 – objednáno, placeno kartou

25/7 – po zboží ani vidu, ani slechu (žádná notifikace o vyskladnění apod.)

Ok, já na to nepospíchám, ale v dnešní době by mi aspoň mohl někdo dát vědět, kdy zboží dostanu?

Musím říct, že naštěstí většina e-shopů taková není. Ani dopravců. My jsme schopni zásilku dostat do Německa zítra. Takže oproti prvnímu přepravci je to rychlost stíhačky (a to nepočítám, že se jedná o sousední zemi). Pokud máte eshop, doručujete do Německa nebo o tom přemýšlíte, máte zvládnutou intralogistikou (vychystáváte zboží ještě dnes), dejte mi vědět. Rád Vám poradím, jak efektivně doručit do Německa.

update: právě mi pípla SMS, z druhého eshopu se doručuje dnes, to si myslím vzhledem k ceně dopravy, je v pořádku.

Autor: Přemysl Lukeš